DELİLER TERK ETTİĞİ GÜN ŞEHİRLER YOK OLACAK…!

DELİLER TERK ETTİĞİ GÜN ŞEHİRLER YOK OLACAK…!
DELİLER TERK ETTİĞİ GÜN ŞEHİRLER YOK OLACAK…!

Translate

10 Haziran 2012 Pazar

Eğlenceli Burçlar / Burç yorumlarınızı yaptım!


"KOÇ"
Şekerim sen olmasan varya, su insanoğlu soyunda bir eksiklik bir yitim olurdu. Sen dengesin insanlik için. Alem buysa kral sensin.

"BOĞA" Sen susarsan bir neden, konuşsan ayri bir neden vardr. Söylesene senin üstüne burç mu var.
Senden iyisini bilmem, tanımam görmem ..

"İKİZLER" Canım benim... Herkes bir ikizler olarak doğmayı isterdi inan bana. Güzel gözlerin, gururun, albeninin temel taşı ikizler.

"YENGEÇ" Senin kadar hayatina hakim, senin kadar yaptigi isin arkasinda durabilen kaç kisi kaldi artik. Allah senin soyunu eksik etmesin.

"TERAZİ" Sen ki,bir bakisiyla buzlari eritebilen, insana senin için Ferhat olup dri delmeyi istettirebilen insan.Senin havan bile yeter.

"YAY" Kim demisse sana fesat diye, onlarin hepsi…… Neyse, yine açtiracaklar agzimi. Senin güzel gözlerin bile yeter o kiskançlara...

"BAŞAK" Kainatin bir burcu olsa , kesin başak olurdu. Sanatkar, vefakar, dogru dürüst insan dedikleri sen olsan gerek. Seni yirim ben yirim.

"ASLAN" Içinde bir tek Aslan olmayan bir arkadaş grubunu uğruma ölecek olsalar bile tanimam ben.Sen yoksan hayat yok şekerim.Tat yok tuz yok

"AKREP" Burçların kozmik mucizesisin sen. Senin havan bile yeter güzelim. Çatlasin çekemeyenlerin. Hee unutmadan bir foto çekinebilir miyiz?

"OĞLAK" Bitanem benim.. Sana inatçı diyorlar diye üzülme. Onlar senin istikrarını çekemiyorlar.Bütün alimler, bilginler genelde oğlaktır...

"KOVA" Dürüstlük senin burç genlerinde var şekerim... Sen kıvrak zekanla, zaten her zaman bir sıfır öndesin. Allah seni nazardan korusun..

"BALIK" Balık burcu olmak bile, tek basina bir sereftir.Hatta balık burcu olarak doğamamış kadersizler için,onları tanımak bile sereftir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı