DELİLER TERK ETTİĞİ GÜN ŞEHİRLER YOK OLACAK…!

DELİLER TERK ETTİĞİ GÜN ŞEHİRLER YOK OLACAK…!
DELİLER TERK ETTİĞİ GÜN ŞEHİRLER YOK OLACAK…!

Translate

7 Ekim 2013 Pazartesi

Islık Nasıl Çalınır? Resimli

Bir çok insanın derdidir ıslık çalmak, ne yapar ne eder kendisini zorlar parmaklarını yorar ağzını yaralar fakat ıslık çalma hususunda bir türlü istenileni elde edemez.

Şimdi resimleri ve açıklamaları izleyin :)

1. Öncelikle Dilimizi Dışarı Çıkarıyoruz.

Islık Nasıl Çalınır? 9 Adımda Resimli Ve Videolu Anlatım

2. Dilinizin Ucuna iki parmağınızı(seçtiğiniz iki parmak, ama baş parmak şart) koyun.

Islık Nasıl Çalınır? 9 Adımda Resimli Ve Videolu Anlatım

3. Dilinizi içeri çekin Tabii parmaklarınızı da üzerinde tutarak.


Islık Nasıl Çalınır? 9 Adımda Resimli Ve Videolu Anlatım

4. Dilinizi Alt Dişlerinizin arkasına sokun.

Islık Nasıl Çalınır? 9 Adımda Resimli Ve Videolu Anlatım

5. Dudaklarınız ile alt dişleri kapattığınızdan emin olun

Islık Nasıl Çalınır? 9 Adımda Resimli Ve Videolu Anlatım

6. Dudaklarınızı Parmaklarınızı arasına alarak kapatın

Islık Nasıl Çalınır? 9 Adımda Resimli Ve Videolu Anlatım

7. Dudaklarınızın Arasında ufacık bir deli yani aralık bırakın hava zor çıkacak şekilde.

Islık Nasıl Çalınır? 9 Adımda Resimli Ve Videolu Anlatım

8. Sertçe (sürâtlica) üfleyin.

Islık Nasıl Çalınır? 9 Adımda Resimli Ve Videolu Anlatım

9. Parmaklarınızın arasından çıkan ıslık sesinin tadını çıkarın!

Islık Nasıl Çalınır? 9 Adımda Resimli Ve Videolu Anlatım

İpuçları:

* Acele etmeyin, Başkalarının çabucak yapamaz düşüncelerinden uzaklaşıp cesaretinizi toplayın tekrar tekrar deneyin.

* Ağzınızın içinde dilinizi daha yukarılarda tutmayı deneyerek hareket ettirirseniz daha yüksek ses elde edebilirsiniz.

* ilk denemede başarısız oldunuz diye yapamayacak değilsiniz, bol bol pratik yapın.

* Bazı insalar daha zorlanabilir, örnek dişleri daha aralıklı olabilir, protez olabilir, dişi olmayabilir. Bunlara aldırış etmeyip kendinizce eğlenmeye bakın bunlar birer sorun teşkil etmemektedir! Aynada kendinizi izleyerek gerekli düzenlemeleri yapabilirsiniz.

* Dişlerinizin kapalı ve hava almıyor olduğundan emin olun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı