DELİLER TERK ETTİĞİ GÜN ŞEHİRLER YOK OLACAK…!

DELİLER TERK ETTİĞİ GÜN ŞEHİRLER YOK OLACAK…!
DELİLER TERK ETTİĞİ GÜN ŞEHİRLER YOK OLACAK…!

Translate

2 Ağustos 2014 Cumartesi

Siz neyle düşünürsünüz ...?

Fotoğraf: Kızılderili kabile reisine bütün beyazlara neden deli gözüyle baktığını sordum ...
Kafalarıyla düşündüklerini söylüyorlar! diye cevapladı ...
Tabiki öyle yapacaklar ...!
Dedim şaşırarak ...
Siz neyle düşünürsünüz ...?
Kalbini göstererek Burasıyla ...!
Dedi ...
Uzun bir süre susup düşündüm ...
Hayatımda ilk defa biri bana gerçek beyaz adamın resmini çizmişti ...

* Carl Gustav Jung
Kızılderili kabile reisine bütün beyazlara neden deli gözüyle baktığını sordum ...
Kafalarıyla düşündüklerini söylüyorlar! diye cevapladı ...
Tabiki öyle yapacaklar ...!
Dedim şaşırarak ...
Siz neyle düşünürsünüz ...?
Kalbini göstererek Burasıyla ...!
Dedi ...
Uzun bir süre susup düşündüm ...
Hayatımda ilk defa biri bana gerçek beyaz adamın resmini çizmişti ...

* Carl Gustav Jung

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı